Hopp til hovedinnhold

Vi har i øyeblikket 325 påmeldte skyttere, av disse er drøyt halvparten på 100m. Det betyr at det på 200m er relativt god plass siden vi der har 16 skiver og det er fortsatt mulig å få skytetid når man måtte ønske. Vi oppfordrer likevel så mange som mulig til å melde seg på i forkant, da vi erfaringsvis ser at lagene blir fulle både torsdag kveld og midt på dagen lørdag og mandag.

På 100m er det derimot begynt å bli få plasser tilgjengelig på de mest populære dagene, dvs torsdag og midt på dagen lørdag og mandag. Dersom man følger med vil det likevel være mulig å finne plasser, da vi ser at skytterne er flinke til å melde seg av og evt bytte plass etterhvert som de endrer planene for helga.

Vedlegget viser påmeldingsstatus pr lag for både 100m og 200m (2 sider)

Nittedal skytterlag innbyr til åpent banestevne for alle klasser på Varpet skytebane
torsdag 9., fredag 10., lørdag 11. juni og mandag 13. juni (2. pinsedag). Her er annonsen.

Skytingen er terminfestet til 26.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Så er det klart for skyting om 100m-pokalen i Nittedal Skytterlag. Dette er en litt spesiell konkurranse, hvor alle konkurrerer med alle, uavhengig av klasse eller alder.

Skytingen består i følgende
• Fritt antall prøveskudd – 3 minutter
• 15 tellende skudd, skytetid 10 minutter

Det er åpnet for påmelding på www.pamelding.net

Skytingen er terminfestet til 26.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Nittedals 3 lag har nå fullført 1.runde i Romeriks-cup. Skytterene våre leverte svært gode resultater, men det gjorde også motstanderene våre, dermed ble det 1 seier og 2 tap.
Nittedal 1 - Ullensaker 2: 1031 - 1024
Urskog - Nittedal 2: 1029 - 1004
Nittedal 2 - Rælingen 1: 995 - 1040
Vi ser på dette som en oppvarmingsrunde og kommer sterkere tilbake i 2.runde! :-)

Johannes Garborg Hanto tok et napp i den "lille" pokalen på 100m, mens Lasse Jensen tok et napp i den "store" pokalen som det skytes om på 200m. Se resultatene.

Skytingen er terminfestet til 26.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Dugnad avholdes som tidligere varslet på baneanlegget på Varpet lørdag 30.04. Anlegget skal klargjøres for sommersesongen og vi trenger så mange som mulig til dette. Det er arbeid nok til alle uansett kvalifikasjoner.

Styret henstiller alle som planlegger å starte banesesongen denne helgen (Nord-Odal, Nes og Hovind, Skogbygden) om å legge skytingen til søndag 01.05, slik at vi kan få med flest mulig på dugnaden.

Invitasjon finner du under "banestevnet" i menyen eller du kan gå dit direkte med denne linken: http://www.nskl.no/banestevnet/BaneAnnonse.html
Annonse kommer også i neste nummer av Norsk Skyttertidende.