Vi har nå 94 påmeldte skyttere på et KM, noe vi anser for å være relativt bra. Men det er plass til flere! Påmeldingen vil være åpen gjennom helgen og vi ser gjerne at så mange som mulig melder sin ankomst :)
Det er nå relativt fullt de første lagene på tirsdag, og torsdag er så godt som fullt. Men dette endrer seg stadig litt, så det kan være mulig å få skytetid også i disse tidsrommene om noen skulle ønske det.
Vi legger opp til full resultatservice både på arenaen og på internett. Og det vil bli servering i fra kjøkkenet alle dager.
Lagets skyttere inviteres herved til klubbmesterskap innendørs på Varpet tirsdag 25. januar og torsdag 27. januar. Med så mange skyttere har vi sett oss nødt til å spre klubbmesterskapet over to kvelder, på den måten håper vi også å få med oss ennå flere deltagere. Vi ønsker derfor at flest mulig melder seg på via det elektroniske påmeldingssystemet vårt: http://skyting.pamelding.net/ Her finner du også mer informasjon om skytingen. Påmeldingen er allerede åpnet og vil være åpen til mandagen før.
Vi ønsker å lage et sosialt arrangement for alle klasser, det blir dermed visning på storskjerm og enkel bevertning.
Nittedal Skytterlag har gleden av å invitere skyttere fra krets 2 i Akershus Skyttersamlag til kretsmesterskap 15 m. Arrangementet vil bli avholdt på innendørsbanen på Varpet 18., 19. og 20. januar 2011. Det skytes mot 8 elektroniske Kongsbergskiver. Det vil bli full resultatservice og servering i kjøkkenet. Se ellers invitasjonen for flere detaljer.
Påmeldingen (http://skyting.pamelding.net) åpnet i dag og vil være åpen fram til søndagen før stevnet starter. Det er i skrivende stund allerede påmeldt 59 skyttere.
Klasse Aspirant er fra og med 2011 utvidet til også å gjelde 16 og 17 åringer, altså aldersgruppen 10-17 år. I prinsippet kan man nå gå fra ASP til kl 1. Spesielt fint for nye skyttere som blir 16 eller 17 år i 2011 og da er junior. Disse får dermed en mer naturlig progresjon, da de kan skyte bare liggende som andre nybegynnere. Se regelendringen her: http://www.dfs.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=48925
Onsdag førstkommende, 22.desember, avholder gamlekara i Nittedal skl.en julestund med graut. Ingen skyting denne dagen medmindre noen må tilpasse julegaver til barnebarna (våpen), oppmøte kl 1000.
Det har deltatt totalt 20 rekrutteringsskyttere fra NSKL i karusellen, og av disse har 18 deltatt i 3 stevner eller mer! NSKL deler førsteplassen ift deltakelse med Høland/Bjørkelangen (se vedlegg). Skytterene våre har levert gode enkeltresultater, men nådde ikke helt til topps sammenlagt. Topp-plasseringene ble 7.plass i R, ER og klasse 1. For detaljerte resultater, se http://www.dfs.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=48263