Påmeldingen er over og den har vært god. Vi er fornøyd med 230 påmeldte og relativt fullte lag hele veien. Det er fortsatt noen ledige plasser spredt litt utover, så det er mulig å komme uanmeldt på banen for å skyte. Det vil bli standard servering og live visning i salen, samt visning av skiver og resultater på nett. Vi ønsker skytterne vel møtt og lykke til!
Påmeldingen nærmer seg slutten. Søndag kveld er det 220 påmeldte. Det er noen få plasser ledig, og det er hele tiden små endringer, så følg med, kanskje blir plassen ldu ønsker ledig? Ellers vil det være mulig å skyte på ledig plass, og erfaring tilsier at man sjelden trenger å vente lenge.
Vi starter innendørssessongen i dag tirsdag 3/10. 15m banen gjenåpnes etter fjorårets flomskader, alt er reparert og ventilasjonsanlegger er helt nytt. For å øke den sosiale profilen setter vi opp trening for alle på tirsdager gjennom vinteren.
Per Einar og Andreas Lunde var kvalifisert for finalen i Romeriksblinken som ble arrangert i dag. De gjorde sine saker riktig så bra og tok hver sin klasseseier i henholdsvis klasse 3 og 4. Per Einar var nummer 2 før den krevende finalen med 5 kneskudd og deretter 5 enkeltskudd stående.
Vi starter opp med trening på tirsdager fra klokken 18.00 på banen vår. Seniorer vil ha trening på 200 m mens juniorer på 100 m før innendørssesongen starter. Nye og gamle skyttere ønskes velkommen.
Skytingen om Erling Samdals minnepokal ble avholdt med noe mager deltagelse da kun en skytter konkurrerte om pokalen. Desto gledeligere at flere stilte opp for å skyte samtidig på 200m.