Skrevet av
ama
tirsdag 7. august 2007.
Etter treningen på torsdag 9.august vil skytebanene på Varpet vil bli gjort i stand til Kretsmesterskapet lørdag 11 august.
Det medfører at begge banene, 100m og 200m, er stengt for all skyting fra og med torsdag kveld og frem til lørdag morgen.