I skrivende stund er det 171 påmeldte skyttere. Kveldene er stort sett fulle, men det er noen ledige plasser i de siste lagene. Ellers er det fortsatt god plass i helgen og spesielt på søndag.
Merk at enkelte lag er reservert ungdomskyttere. Merk også at seniorer og veteraner må ha en ledig skive på hver side. En del senior/veteran-skyttere har fått en epost fra oss med anmodning om å finne et lag som ikke er forbeholdt ungdommer. Vi takker for disse skytternes velvillighet!
Vi har nå avholdt klubbmesterskap i baneskyting med gledelig stor deltagelse - 25 i tallet er bra i de urolige tidene vi er inne i! 8 på 100m og hele 17 på 200m.