Skrevet av
oas_adm
torsdag 13. september 2007.
I forbindelse med at innendørsbanen må gjøres ferdig og tildelingen av Norgescupstatus på neste års stevne kalles det herved inn til dugnad på Varpet lørdag 22. september.
Arbeidet varierer fra skogshogst, rydding, beising og til snekring. Det er arbeid for noen-og-enhver. Oppmøte klokken 10.00. Det vil bli servert dugnadsmat.