Skrevet av
oas
søndag 15. juni 2003.
Styret har besluttet å flytte klubbmesterskapet på bane fra lørdag 21
juni til torsdag 19. juni. Dette på grunn av noe sånt som syv stevner i distriktet denne lørdagen, og samtlige teller på Romeriksblinken.
Klubbmesterskapet er åpent for alle medlemmer. Alle som møter opp får skyte, men kun medlemmer i Skytterlaget er deltagere i klubbmesterskapet.
Målet er å starte skytingen på 100 meter litt etter kl 17, dvs. de som har anledning til å skyte tidlig bør møte opp før 17. På 200m er målet å starte skytingen klokken 18.00.
Klubbmesterskap i stangskyting vil bli avviklet noe senere.