Hopp til hovedinnhold

Dagsorden finner du link til øverst på siden.

Innendørsbanen på Varpet er nå i drift med 8 elektoniske skiver.
Seniorer trener på onsdager fra kl 18.
Ungdommene trener på torsdager fra kl 18.
Vel møtt !

Den nye innendørsbanen vår på Varpet ble i dag godkjent av Politiet. Banen har 8 elektroniske skiver med automatisk skiveheis levert av Kongsberg Mikroelektronikk. Styret retter en stor takk til alle som har bidratt for å få banen i orden.

Første trening på den nye banen blir allerede i morgen, onsdag, klokken 18.00. Første stevne er det avsluttende karusellstevnet i Akershus skyttersamlag. Det arrangeres i uke 48.

Vi er desverre ikke helt ferdig med 15m innendørsbanen på Varpet ennå, så treningen denne uka må desverre avlyses. Det som gjenstår regner vi med å få ordnet fram til trening neste uke.

Skytingen er terminfestet til 25.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Skytingen er terminfestet til 25.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

I forbindelse med at innendørsbanen må gjøres ferdig og tildelingen av Norgescupstatus på neste års stevne kalles det herved inn til dugnad på Varpet lørdag 22. september.

Arbeidet varierer fra skogshogst, rydding, beising og til snekring. Det er arbeid for noen-og-enhver. Oppmøte klokken 10.00. Det vil bli servert dugnadsmat.

Nittedal Skytterlag er sammen med Fet og Rælingen tildelt 1. runde i Norges Cup 2008, 22 - 25 mai 2008 i konkurranse med andre dyktige arrangører på Østlandet.
Dette er et prestisjearrangement der vi sammen skal levere "The Best Ever".

Nå er det bare å brette opp ermene, og vi er i gang. Det er planlagt dugnad 22. september. Da skal det klargjøres for 2 nye skiver, det skal hugges skog, det skal klargjøres 15 meter bane og har vi mer tid så skal det også beises.

Første møtet i NC komiteen er satt til 19. september, kl. 19.00 på skytterhuset til Fet

Skytingen er terminfestet til 25.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Nittedal Miniatyrskytterlag hadde med 6 deltagere på det kombinerte norgesmesterskapet på 50 meter og 300 meter som gikk på Elverum i helgen. Det må vel kalles en overraskelse på gensen til en bombe at to av deltagerne skulle få med medalje hjem. Ikke det at Karoline og Daniel ikke har prestert før, men i match-skyting (NSF) er de førsteårs juniorer begge to og møter et stort kobbel med heltids-skyttere.
Men: Daniel Jøndal Listou tok tredjeplassen i 60 skudd liggende på 300 meter for junior menn med poengsummen 588.
Karoline Andersen tok andreplassen i halvmatch på 300 meter for junior kvinner med poengsummen 564.
Resultater finnes hos arrangøren: Elverum Rifleklubb.