Hopp til hovedinnhold

Aspirantstevne i Rælingen - supert for de yngste skytterne

Rælingen skytterlag inviterer til aspirantstevne i baneskyting mandag den 24/4 på Fellemyra(NB! Feil dato i vedlegget). Dette er et fint stevne for dere som er nye og skyter i klasse NU (som tidligere het Aspirant). Stevnet er også fint for klasse Rekrutt og eldre "nybegynnere" som skyter med caliber 22. Se vedlegg for innbydelse.

Vi satser på å sende med et par eldre ungdommer/voksne som kan bistå skytterne som melder seg på.

Gi beskjed til ungdomsleder Elisabeth Kluften så fort som mulig(helst innen langfredag) så blir dere meldt på.