Hopp til hovedinnhold

Oppstart innendørstrening på 15m

Vi har nå kommet så langt ut i september at det er på tide å planlegge innendørssesongen på 15m.

Et lite knippe flinke personer i og rundt ungdomsgruppen har vasket rundt og istandsatt banen på Varpet slik at det fra kommende uke er klart for trening for fullt. Takk for god jobb!

Onsdager - seniortrening, første lag skyter ca kl 18.30.
Torsdager - ungdomstrening, første lag skyter ca kl 18.00.

Eventuelle nye skyttere ønskes velkommen begge dager.

Vi minner også om vårt åpne høststevne på 15m i perioden 19-23.10, hvor påmeldingen er godt i gang (224 i skrivende stund). Dugnadslister vil komme etterhvert og det er da bare å melde seg på.

Da er det på høy tid å bygge om våpnene til innendørssesongen for de som trenger det, og så ses vi på innendørsbanen på Varpet utover høsten/vinteren.

Styret