Hopp til hovedinnhold

Utsatte merke og pokalskytinger er nå omberammet

Skytingen om Dugleiksmerket på 200m og KLM stang og stuper ble utsatt tidligere i år i forbindelse med at vi overtok Viken II.

Følgende er nå berammet av Styret:

- Dugleiksmerket på 200m går tirsdag 30/8

- KLM stang og stuper går torsdag 1/9 (i samløp med Iver Myrvangs minnepokal på 200m)

Skytestart begge dager kl 18.00 (betyr oppmøte i passe tid før 18.00).

Vel møtt alle sammen og spre gjerne budskapet til aktuelle.

Styret