Hopp til hovedinnhold

Klubbmesterskap bane - torsdag 25/8

Torsdag neste uke avholdes klubbmesterskap i baneskyting for alle klasser.

Påmelding ved oppmnøte - pris kr 50. Klasse 1 (inklusiv foreldre) skyter på 100m og da også med finkaliber om de ønsker.

Kiosk - minimum brus, kaffe og vafler å få kjøpt.

NB! Oppmøte fra ca kl 17.30 og skyting av første lag ca kl 18.00, for å unngå dårligere skytelys for lag 2/3.

Vel møtt!
Styret