Hopp til hovedinnhold

Invitasjon NM 300-meter

Norgesmesterskapet i 300-meter grovkaliber går på Brattåsen skytebane (Fet) 12-15 august 2010.
Invitasjonen er vedlagt nedenfor.
Konkurransen går under Norgers Skytterforbund, så deltagere fra Nittedal må i denne sammenheng skyte for Nittedal Miniatyrskytterlag.
Ved spørsmål, ta kontakt med Miniatyrlaget.