Hopp til hovedinnhold

Nittedal 1 til semifinalen i Romerikscupen

Nittedal 1 er videre til semifinalen i Romerikscupen etter tre seiere i innledende skytinger.
Siste innledende runde var hjemme mot Ullensaker 2. Vårt lag vant klart med 1036 poeng mot 1000 til Ullensaker 2.
Best av våre skyttere var Joakim Thue med 346 poeng (249+97). Ellers fikk både Steffen Nilesen og Magnus Arneberg Nilsen 345 poeng. Robin Belgen hadde en litt treg start med fire niere på første serie, men hentet seg godt inn og fullførte til 338 poeng (243+95).
Trekningen av semifinalen blir spennende, det er mange gode lag i Akershus for tiden.