Hopp til hovedinnhold

Minner om klubbmesterskap på søndag

Som annonsert blir det klubbmesterskap i bane- og stangskyting på Varpet søndag den 6. juni. Oppmøte klokka 15.00 for alle. Vi regner med 2 lag på 200m og 2-3 lag på 100m. Umiddelbart etterpå (ca 17.00-17.30) blir det klubbmesterskap i stangskyting. Det blir publikumsvisning i salen og vi forsøker å få til live visning av skytingene på 100m på internett. Fint vær og enkel servering.

Skytingens Dag blir arrangert til høsten som en del av Frivillighetsdagen til kommunen. Skyteinteresserte kan uansett møte opp på klubbmesterskapet, slå av en prat og få et innblikk i aktivitetene våre.