Klubbmesterskap i baneskyting
Skrevet av
oas_adm
tir 11.08.2020 11:29.
Styret inviterer til klubbmesterskap i baneskyting tirsdag den 18. august på Varpet for alle klasser, inkludert også jeger-/kikkertklassen. Oppmøte på Varpet, vi forsøker å komme i gang med skytingen klokken 18.00. Vi vil at så mange som mulig melder seg på i Mitt DFS på forhånd (www.dfs.no). Påmeldingen åpner klokken 21.00 i kveld.
Dette er som annonsert i medlemsbrevet som ble sendt ut i vinter, og slik det ligger inne i Mitt-DFS. (Den observante leser vil imildertid ha set at det har ligget inne kommende lørdag i lagskalenderen, men det er nå korrigert.)
Skytingen om Dugleiksmerket vil bli berammet litt senere i høst.