Skrevet av
pel
torsdag 22. september 2016.
Vi har nå kommet så langt ut i september at det er på tide å planlegge innendørssesongen på 15m.
Et lite knippe flinke personer i og rundt ungdomsgruppen har vasket rundt og istandsatt banen på Varpet slik at det fra kommende uke er klart for trening for fullt. Takk for god jobb!
Onsdager - seniortrening, første lag skyter ca kl 18.30.
Torsdager - ungdomstrening, første lag skyter ca kl 18.00.
Eventuelle nye skyttere ønskes velkommen begge dager.
Vi minner også om vårt åpne høststevne på 15m i perioden 19-23.10, hvor påmeldingen er godt i gang (224 i skrivende stund). Dugnadslister vil komme etterhvert og det er da bare å melde seg på.
Da er det på høy tid å bygge om våpnene til innendørssesongen for de som trenger det, og så ses vi på innendørsbanen på Varpet utover høsten/vinteren.
Styret