Skrevet av
pel
onsdag 9. mai 2012.
Påmeldingen til årets LS på Voss er nå åpnet på hjemmesidene til DFS og pålogging via "Mitt DFS". I og med at dette er et helt nytt påmeldingssystem planlegger vi å foreta en samlet påmelding fra skytterlaget. De som likevel ønsker å melde på selv er selvfølgelig fri til å gjøre det.
De som ikke har mottatt direkte mail om deltagelse og påmelding fra Per Einar kan ta kontakt med ham for påmelding. Vi satser vel på historiens største tropp?
Se vedlegg for detaljer fra DFS.