Gruppa fortsetter som tidligere og møtes på Varpet onsdags formiddager. Etter grundige vurderinger i samråd med styret har laget kommet til at gruppa kan fortsette og møtes på nyåret for å skyte på utendørsbanen.
Per Olav har nå mottatt de siste optiske skivene og fått montert de. Samtidig er lyset justert og skivenumre på plass. Dermed er det oppdaterte anlegget på 15 meter helt ferdig og klart til bruk.
Med det samme siste skudd på stevnet var avfyrt satte dugnadsgjengen i gang med å demontere de gamle skivene, og i løpet av en uke med iherdig innsats var nye optiske skiver montert og testskutt. En stor takk til dugnadsgjengen med Per Olav Listou og Tommy Paulsen i spissen.
Som nevnt i siste oppdatering ble Håkon Sørlie vinner av klasse 3-5 etter en nervepirrende avslutning på årets høststevne i Nittedal. Søndag var i det hele tatt en dag med store omveltninger i toppen av listene i mange klasser. I klasse 1 skjøt Bjørnar Fuglerud 246/7* tidlig på dagen og ledet klasse 1 inntil siste laget hvor Ann Iren Westrum skjøt samme poengsum, men med 13* mot Bjørnar's 7* knep derfor Ann Iren seieren i klassen.
Det ble en sterk avslutning på dagen her i Nittedal. Håkon Sørlie ble stevnevinner med 347 poeng og 18 innertiere. I siste lag hadde vi Daniel Tveiten Haig på standplass og han ledet helt til siste skudd på omgangen. Det ble dessverre en 9.9 og dermed endte han på samme poengsum som Håkon Sørlie og Mette Finnestad. Flest innertiere av disse hadde altså Håkon. Deretter fulgte Daniel og Mette.
Alle resultater er nå oppdatert og også lastet opp på MittDFS.
Under fredagens skyting fikk vi nye ledere i to av ungdomsklassene; Inga Malene Hanserud i EJ (331/14*) og Pernille Nor-Woll i ER (346/22*9), disse leder fortsatt sine klasser etter lørdagens skyting. Under lørdagens skyting fikk vi også ny leder i klasse J hvor Balder H. Jensen skjøt 339/10*. Rekrutten Markus A. Rosenberger som skjøt på torsdag leder fortsatt sin klasse før siste skytedag.