Hopp til hovedinnhold

Image
Konstanse Skøyen skjøt 350 poeng i Asker Skytterlags 100 meter stevne i går.
Hun blir dermed Nittedals femte medlem i den eksklusive 350-klubben .
Asker skytterlag har i skrivende stund ikke lagt ut resultatene enda, så plasseringen for Konstanse og de andre Nittedølene som deltok er ikke kjent.

Det vil bli dugnad på varpet til lørdagen, Dugnaden starter kl 10.00. Håper at så mange som mulig kan komme.

Det vil bli servert pølser til lunsj.

Det vil bli dugnad på varpet til lørdagen, Dugnaden starter kl 10.00. Håper at så mange som mulig kan komme.

Det vil bli servert pølser til lunsj.

Nittedal 1 gikk med et nødskrik til A-finalen i Romerikscupen etter å ha slått Lørenskog i semifinalen.
Etter å ha rotet bort mange poeng underveis, endte Nittedal på 1035 poeng (på hjemmebane !). Dette er det laveste cupresultatet laget har gjort på flere år.
Nittedal lå to poeng bak etter 25-skudden, men greide å utligne på mesterskapsomgangen. Etter seier i omskytingen var plassen i A-finalen sikret.
Finalen går på Steinsgård førstkommende søndag.
Link til resultatsidene for cupen: Romerikscup 2006

Nittedal 1 gikk med et nødskrik til A-finalen i Romerikscupen etter å ha slått Lørenskog i semifinalen.
Etter å ha rotet bort mange poeng underveis, endte Nittedal på 1035 poeng (på hjemmebane !). Dette er det laveste cupresultatet laget har gjort på flere år.
Nittedal lå to poeng bak etter 25-skudden, men greide å utligne på mesterskapsomgangen. Etter seier i omskytingen var plassen i A-finalen sikret.
Finalen går på Steinsgård førstkommende søndag.
Link til resultatsidene for cupen: Romerikscup 2006

Mange gode resultater på SM-bane. Et lite resyme med hovedvekt på ungdommen finnes Her

De utålmodige kan gå direkte til resultatene hos Fet Skytterlag

Mange gode resultater på SM-bane. Et lite resyme med hovedvekt på ungdommen finnes Her

De utålmodige kan gå direkte til resultatene hos Fet Skytterlag

Som noen av dere sikkert allerede har lagt merke til har hjemmesiden til skytterlaget blitt flyttet, og når du leser dette er du der allerede :)

Dersom det skulle være noen tvil så er den nye adressen: http://www.nskl.no.

I forbindelse med at vi har fått vår egen web-adresse, har vi også fått et nytt og større web-hotell, slik at vi etterhvert kan utvide web-sidene våre ytterligere. De fleste sidene er som de var, men noen oppdateringer og justeringer er gjort, så ta dere en titt og se hva dere synes.

I tillegg til dette har vi også fått tilgang til å opprette våre egne epost-lister. Meld dere gjerne inn. De nye listene skal være sikret godt mot søppelpost/spam, slik at det ikke skal være noe farlig å melde seg på. Blant annet vil det ikke være mulig for utenforstående å benytte disse listene til distribusjon av sin epost. Det er kun styrets medlemmer som får adgang til å sende noe til disse listene.

Som noen av dere sikkert allerede har lagt merke til har hjemmesiden til skytterlaget blitt flyttet, og når du leser dette er du der allerede :)

Dersom det skulle være noen tvil så er den nye adressen: http://www.nskl.no.

I forbindelse med at vi har fått vår egen web-adresse, har vi også fått et nytt og større web-hotell, slik at vi etterhvert kan utvide web-sidene våre ytterligere. De fleste sidene er som de var, men noen oppdateringer og justeringer er gjort, så ta dere en titt og se hva dere synes.

I tillegg til dette har vi også fått tilgang til å opprette våre egne epost-lister. Meld dere gjerne inn. De nye listene skal være sikret godt mot søppelpost/spam, slik at det ikke skal være noe farlig å melde seg på. Blant annet vil det ikke være mulig for utenforstående å benytte disse listene til distribusjon av sin epost. Det er kun styrets medlemmer som får adgang til å sende noe til disse listene.

Elektronikkanlegget i drift igjen takket være en server på utlån fra KME og solid innsats av Bjørn Dahl.
Storviltprøvekvelden i kveld har gått nesten som normalt og i morgen onsdag vil alle skiver være i normal drift!
(Reinskivene oppe på vollen kom i drift i løpet av kvelden.)