Hopp til hovedinnhold

Frammøte på Bjertnes Videregående skole på Rotnes i Nittedal (samme oppmøtested som sist). Merket vei fra Rv4.
Tid: 4. mars 2007, kl. 8.30 - 10.30 De 10 beste på feltkarusellen går ut ca 9.30 (grovfelt)
Skytterne får se figurene sine på første hold. Treffpunktanvisning på øvrige hold.

Du finner hele invitasjonen her (eller via menyen).

Resultatlistene er nå også oppdatert med resultatene for ungdomsskytterne.

Da var klubbmesterskapet avviklet for denne gang og på seniorsiden var det hele 12 deltakere fordelt på alle de fem klassene. Klubbmester ble Ketil Gundersen med 240, 1 poeng foran Karoline Andersen som for dagen var 3 klassing.

For å se de øvrige resultatene se under resultater i menyen til venstre.

Skytingen er terminfestet til 25.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Det er tid for klubbmesterskapene innendørs. Denne gangen avholdes de på Skytterhuset på Skjetten førstkommende onsdag for seniorene og påfølgende torsdag for rekrutteringsskytterne.

Norges Skytterforbund frir også i år til DFS sine skyttere og fortsetter suksessen fra i fjor med en klasse for standardgevær med 1,5 kilos avtrekk (= Sauer). Du finner mer informasjon ved å følge denne linken

Hjemmesidene har nå blitt oppdatert med terminlister for 2007. I alt er det 4 ulike terminlister/menyinnslag som er oppdatert.

Under 'Terminliste' finner dere treningstider, en liste over årets arrangementer på Varpet, samt en kalender som viser alt som foregår av skyteaktivitet på banen og alle stevner/arrangementer i samlaget. Terminlisten er også søkbar. Her finner dere også en direkte link til DFS sin terminliste som inneholder alle terminfestede stevner i Norge.

Under 'Jegerinfo' finner dere en oversikt med alle kveldene det arrangeres storviltprøver.

Til slutt er det laget et nytt menyinnslag 'Lagskalender' som er en samlekalender som viser all aktivitet i tilknytning til laget i én og samme kalender. Denne inkluderer dessuten utleie av skytterhuset.

Romerikes Blad har forespurt Nittedal Skytterlag om vi kan tenke oss å arrangere årets finale i Romeriksblinken. Styret ser det som en ære å bli forepurt om å avholde et PR-arrangement som finalen i Romeriksblinken er og takket enstemmig ja.

Dette blir andre gang vi arrangerer finalen og vi ser fram til arrangementet som skal avholdes lørdag den 30. juni.

Image
Lørdag 13. januar avholdes den første offisielle dugnaden på det som skal bli vår nye innendørsbane i kjelleren på skytterhuset. Da har DU muligheten til å være med å omforme lokalet på bildet til høyre til en flott og moderne skytebane med 8 elektroniske skiver. Banen skal bygges ferdig i løpet av våren og offisiell åpning er planlagt til høsten.

I tillegg blir det muligheter for innskyting av feltbørsa for de som ønsker det.

Alle med og uten arbeidslyst ønskes velkommen på Varpet. Dugnaden starter klokken 10 og det vil bli servert pølser til de som er med og jobber.

Innbydelsen til kretsmesterskapet på 15m innendørs for krets II er lagt ut hos Skedsmo Skytterlag.