Skrevet av
oas_adm
tirsdag 1. oktober 2013.
Høsten er tid for årsoppgjør og årsmøter. I Nittedal Skytterlag sender vi også ut purringer til de som ikke har betalt sin kontingent. Dette for å få et så korrekt bilde av antall medlemmer som mulig i årsrapportene. De det gjelder skal nå ha fått en purring i postkassa.
Vi ser at vi får noen meldinger fra skyttere som tror de har meldt seg ut av laget og som har fått purring. Vi gjør oppmerksom på at for å bli meldt ut fra laget, så må man sende en skriftlig utmelding av laget. Det kan være en kort epost til én av styrets medlemmer, til lagets offisielle epost-adresse, eller som vanlig post. Det holder ikke å melde seg av våre epost-lister, eller gi en muntlig beskjed til noen i ”laget”. Slike muntlige beskjeder kommer sjelden fram til rette vedkommende slik at den opprinnelige meldinga forstås som den skulle.