Hopp til hovedinnhold

Resultatene fra testen på 30-skudd på treningen i går.
Litt skral deltagelse pga karusellstevnet, men det kommer nye muligheter.

Det er fortsatt plass til flere på skytterfesten i skytterhuset. Påmeldingsfristen er den 8. november. Påmelding til ollistou@online.no, nittedal@skytterlag.no eller mobil 915 12 626

Menyvalgene under "resultatlister" er oppdatert med diverse resultatlister fra året som begynner å nærme seg slutten, både interne stevner og karusellstevnet. Under "pokaler/merker" er det også lagt ut diverse statistikk fra pokalskytinger og klubbmesterskap.

Styret minner om årsfesten den 15. november

Stevnet gikk på skinner, og skytterne var godt fornøyd. Noen kunne nok tenkt seg flere poeng, men det kan ikke vi som arrangør gjøre noe med, det gjelder å holde i geværet.
Det var gledelig mange aspiranter og rekrutteringsskytttere med, vi kunne tenkt oss noen flere seniorer. Miniatyrskyting er fin trening med tanke på banesessongen 2009, og der er det jo mange som har ambisjoner. Vi i NSKL ønsker alle lykke til videre i karusellen.
Resultatene finner du her.

Arrangementet går iht. oppsatte planer. Onsdag og torsdag gikk stort sett med fulle lag, men noen skyttere i frafall. I dag fredag, og i morgen, lørdag er det noen ledige plasser og mulighet for å skyte på ledig tid. Møt opp eller ring 91512626, vi lover plass til alle, eventuellt med ekstra lag.
Det er jevnt god skyting, men ikke mange med de helt store resultatene. Vebjørn Berg leder pt. med 248 poeng.

Vi beklager at nettvisningen og resultatserviceen var nede på torsdag. Dette skyldes en teknisk feil på hjemmesiden som nå er rettet opp. (Live-visningen var tilgjengelig, men kun for de som tilfeldigvis hadde lagt inn live-visningen vår som snarvei...)

Det var 206 påmeldte når stevnet startet opp med en litt forsiktig oppstart i går. Alt fungerer fint og vi er klare for storinnrykk resten av uken. Det er noen ledige plasser fredag og lørdag, og vi setter om nødvendig opp lag utover lørdag ettermiddag slik at alle som ønsker skal få skutt.

Skyttere med skytetid tidlig på kvelden oppfordres til å beregne god trafikken oppover RV4, spesielt nå når det snør

Du får oppdaterte resultater og visning av skivene etterhvert som de skyter ved å klikke på bildene under til høyre.

Årsmøtet avholdes mandag klokken 19.00 i Skytterhuset på Varpet, alle medlemmer ønskes velkommen. Vi viser til innkalling som er sendt ut pr post.

Arrangementskomiteen inviterer til årsfest lørdag 15. november 2008 i skytterhuset på Varpet, festen starter kl 19.00. Påmelding innen den 8. november. Se vedlegg for hele invitasjonen.