Hopp til hovedinnhold

Som i fjor vant Bjørn Solberg, det var hans andre napp i pokalen

Resultater fra dagens skyting om Vårpokalen på 100m.
Konstanse Skøyen vant pokalen etter å ha skutt 250 poeng. Resultater.

Skytingen er terminfestet til 25.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Nittedal Miniatyrskytterlag arrangerte klubbmesterskap på 15 meter, 30 skudd stående i dag på Varpet.
Premien til beste skytter gikk til Ståle Villumstad fra Lørenskog. Klubbmester ble Karoline Andersen.
Resultater.

Nå skal alt være normalt igjen etter et par dager med mindre driftsforstyrrelser på web-sidene våre. Dersom noen fortsatt skulle oppleve problemer, vennligst si fra til webmaster.

Den forrige dugnaden ble en suksess med 15 oppmøtte og vi fikk gjort mye av det som må gjøres før sommeren store stevner. Likefullt er det behov for mer innsats og styret kaller inn til ny dugnad kommende lørdag.

Som sist er det arbeid for noen og enhver, både ute og inne. Eksempler på oppgaver er:
Kabling 200m
Sette opp nye skiver på 200m
Reperasjon av filt på standplass
Kabelgate i Bjarnes kro
Måke opp sand i kulefang
Montasje av høyttalere
Oppsjekk av sverter for 100m skiver
Gesimsene foran standplass må børstes og males
Mer vedlikehold av skiver

Vel møtt!
Det serveres dugnadsmat

Nittedal Miniatyrskytterlag arrangerer klubbmesterskap på 15 meter, 30 skudd stående.
Mandag 14 april fra kl 18 på 15-meter banen på Varpet.
Innbydelse (.pdf) .

Noen feltskyttere er ivrigere enn andre og avslutter sesongen senere enn de fleste.
Konstanse Skøyen har skutt HV-Cupen i felt, og det uten en eneste bom på fem stevner. Hun vant det siste stevnet på Elverum med 30/27 og var kvalifisert for finalen i cupen med 120/102 på fire tellende stevner. Hun kom seg videre fra mellomfinalen med 12/8 og skjøt også 12/8 i kanonfinalen (alle klasser konkurrerer i samme finale), Det holdt til en 7 plass. Seieren gikk på 12/10.
Resultatene ligger på sidene til HV-Cupen.

Ungdomsgruppa starter opp med treninger utendørs i morgen 10 april.
Det kan være kjølig, så husk gode klær.
Vi sees kl 18.
Anders