Hopp til hovedinnhold

Treningen inne på Bjertnes ble avsluttet til påske.
Ungdomsgruppa starter treningen ute på Varpet førstkommende torsdag, 31. mars. Første lag skyter kl 18.

Henriette Andersen vant juniorklassen i søndagens Viken-II felt i Spydeberg, og er nå regjerende Viken-II mester både i felt og bane.
Karoline Andersen og Odd Arne Samdal fikk medaljer, og Karoline skjøt på Akershuslaget som vant samlagskytingen.

En omtale av Nittedølenes prestasjoner er lagt ut her.
Resultatene er lagt ut på arrangørens sider Spydeberg.

Skytingen er terminfestet til 24.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Vi avviklet vårt klubbmesterskap i feltskyting sammen med Kretsmesterskapet. Klubbmesterskapet gikk på innledende 30-skudd på KM, uten egen finale. Opplegget og resultatene er lagt ut her.

Resultatliste (PDF-fil) er lagt ut under "Resultatlister"->"Åpne stevner".

Resultatene fra Samlagsmesterskapet i felt 2005 er lagt ut her.

Resultatene fra Klubbmesterskapet 15meter innendørs for R/J er lagt ut her.
Resultatene fra Klubbmesterskapet 15meter innendørs for senior er lagt ut her.

Etter en drøy måned ute av drift har vi nå endelig fått igang igjen nyhetstjenesten vår. Nittedal Skytterlag beklager på det sterkeste at den har vært nede og at det har tatt så lang tid å få den på bena igjen!

Dessverre synes nyhetene fra tidligere i år å være tapt, da vårt web-hotell ikke har tilstrekkelige backup-rutiner. Det vil fortsatt gå noen dager før øvrige sider er fullt oppdatert igjen, men disse har vi backup av og de vil vi få på plass etterhvert. Dersom noen der ute skulle ha en kopi er vi takknemlige for innspill.

Nå som nyhetstjenesten igjen er i drift håper vi å fortsette å legge ut nyheter om det som rører seg i og rundt laget. Dere der ute er også hjetelig velkomne med innspill til webmaster, både på form, nyheter og øvrig innhold.

Skytingen er terminfestet til 24.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.