Hopp til hovedinnhold

Skytingen er terminfestet til 24.06.2026, se statutter og tidligere vinnere.

Det er i øyeblikket påmeldt 226 skyttere til årets stevne, skytterne er jevnt fordelt mellom 100m og 200m. På 100m er det allerede nesten fullt på søndag. Påmeldingene fortsetter og strømme på. Påmelding via web (og epost) til og med søndag 22. mai.

Påmeldingslister pr. 18/5 kl 20:30 er lagt ut under "Banestevnet->Resultater"

Det andre barometeret i Romeriksblinken ble lagt ut i dag, og kan finnes
Her.
Resultatene er hentet fra Romerikes Blad.

Skytetider vil bli tildelt i kronologisk rekkefoelge kommende helg. Hver enkelt hvil faa tilsendt en mail med bekreftet skytetid.

Skytingen om Nitelvens bredds pokal skulle ha vært avviklet på Skedsmo Skytterlags bane 18. mai.
Denne skytingen er flyttet til vår bane på Varpet torsdag 19. mai.
Vi starter skytingen 1730.

Vi har nå lagt ut resultatene fra stevnet i Nord-Odal:
Nord-Odal.

Nittedal hadde også deltagere i Frogn-Drøbak og Moss-Våler, resultater finnes på lagenes hjemmesider:
Moss. Frogn-Drøbak.

Nittedal tok to medaljer i Frogn-Drøbak, sølv til Karoline Andersen i Eldre Rekrutt med 350 og bronse til Henriette Andersen i Junior med 348.
Jan Ole Skotterud fra Rælingen som har vært senior i 5 måneder vant mesterskapet for klasse 2-5 i Drøbak med 345 og sammenlagtpremien for begge stevnene etter å ha blitt nummer to i Moss, også der med 345.

Som dere alle vet har laget tatt på seg å arrangere finalen i Romerikscupen til høsten. Arrangementet er nå flyttet én dag til søndag 4. september. Vi ber alle medlemmer merke seg dagen. Styret har som mål å få dette til å bli en festdag på Varpet, både sportslig og arrangementsmessig. Merk av dagen!

Hjemmesiden er i dag oppdatert med terminliste for jegerskyting, invitasjon til banestevnet vårt og noen nye bilder fra byggingen av skytterhuset.

Som dere har lagt merke til ligger invitasjonen til stevnet vårt som førsteside. Slik vil det være til stevnet er ferdig. Nyhetene vil dere finne i menyen til venstre.

Begge Nittedals lag har skutt første runde i innledende serieskyting i Romerikscupen.
Førstelaget med Kenneth Lines, Daniel Jøndal Listou, Henriette Andersen og Karoline Andersen vant greit over Skedsmo med 1046 poeng mot Skedsmos 997 poeng.
På andrelaget skjøt denne gangen Konstanse Skøyen, Andreas Lunde, May Liss Kampen og Anders Borgerud. De hadde den utakknemmelige oppgaven å åpne mot Rælingen 1, en av favorittene til å vinne cupen. Det ble som ventet et klart tap, 950 poeng mot 1046 til Rælingen.
De som er interessert i å følge med i cupen finner resultatene her.

Som en av fem eldre rekrutter skjøt Karoline Andersen fullt (350 poeng) på Enebakks stevne.
Ingen kunne imidlertid matche Karolines 32 sentrumstiere, og hun vant dermed stevnet.
Resultater.